נתניהו לפנס: "מעריכים את עמידתכם האיתנה לצידנו"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו לפנס: "מעריכים את עמידתכם האיתנה לצידנו"

    במסגרת ועידת ורשא לשלום וביטחון במזרח התיכון, ראש הממשלה נפגש עם סגן נשיא ארה"ב מייק פנס והודה לו על ארגון הועידה ההיסטורית: "אני יודע שאתה יודע את זה וגם שהנשיא טראמפ יודע את זה ואנחנו מעריכים את עמדתו האיתנה ואת ההחלטה על העברת השגרירות"

    נתניהו ופנס בפגישתם היום צילום: לע"מ
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת ועידת ורשא "לשלום וביטחון במזרח התיכון" המתקיימת בפולין בהשתתפות 60 שרי חוץ מהאזור וממדינות ערב, יחד עם ראש הממשלה וסגן נשיא ארה"ב. היום (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם סגן נשיא ארה"ב מייק פנס והודה לו על ארגון הועידה החשובה שמתאספת כנגד האיום האיראני על עמי האזור.

    רה"מ נתניהו: "כשמרד ורשה התרחש, אף אחד לא הגיע לכאן לעזור לנו. היום אנחנו בונים יכולות עצמאיות להגן על עצמנו. יש לנו ידידה גדולה, ידידתנו הגדולה מכולן היא ארצות הברית – אין ברית דומה לה ואין שותפות דומה לה. אלה לא מילים גרידא, הן לא מגיעות רק מהיגיון העובדות אלא מהלב".

    photo_2019-02-14_18-15-37 (2)

    עוד הוסיף נתניהו: "יש קשר עמוק של קירבה והזדהות בין העם האמריקאי לעם ישראל ולהפך. אנחנו יודעים שאין לנו ידידה טובה בעולם מארצות הברית ולכם אין ידידה ושותפה טובה מישראל. אני יודע שאתה יודע את זה וגם שהנשיא טראמפ יודע את זה ואנחנו מעריכים את עמדתו האיתנה ואת החלטתו להעביר את השגרירות האמריקאית לירושלים".

    בפעם הראשונה ערבים ויהודים כנגד איראן: "התמיכה של ממשלתך בישראל, באומות המאוחדות, יוצאת מן הכלל. הוועידה הזו, שאתה ארגנת, עם 60 שרי חוץ, שרי חוץ ערבים וראש ממשלה ישראלי שבפעם הראשונה עומדים יחד נגד איראן בבהירות ואחדות רבה כל כך – זה משהו שאנחנו מעריכים מאוד".

    לסיום אצר נתניהו: "אין לנו ידידים טובים מכם ואנחנו יודעים זאת. אני רוצה שאתה תדע, עם משלחתך היוצאת מן הכלל עמה אנו עובדים, שאנחנו מצפים להמשיך לחזק את הברית החזקה הזו. אני רוצה להודות לך על כל מה שעשית, עודך עושה ועוד תעשה כדי לתמוך במדינה היהודית".



    0 תגובות